Om digNavn: Christian
Sted: Greve (Sjælland)
Alder: 15
In-game informationNavn: Bluebérry
Level: 19
Class/race: Warrior/Orc
Link til gearHer viser jeg et link til min tidligere main, altså en human mage på Kazzak.
Jeg har desuden også en level 80 Human Paladin på Zenedar med udmærket gear =)
Rolle i raidsJeg håber på jeg, at jeg kan komme som DPS, da jeg har købt Nobles Deck og nogle BoE epics til level 80. Men hvis I vil have mig til at tanke vil jeg have det fint med at specce Protection.
Talent-specTil tanking ville jeg nok specce ligesom Kungen, da jeg kan lide den måde han har valgt at specce på.
Tidligere guildsJeg har brugt meget af min tid i WoW i de følgende guilds på Zenedar: Double Crossed Reloaded, Power Abuse og Alpha Omega. På serveren Kazzak var jeg i guildet BOON Control.
På Zenedar spillede jeg en Rogue kaldt Kilter i et par år. Jeg nåede at cleare fra Zul'Gurub til 3 wings i Naxxramas PRE-TBC. Det blev jeg dog træt af i TBC, og rerollede mage og joinede guildet Alpha Omega. Der nåede jeg at cleare alt fra Karazhan til og med Kil'Jaeden i Sunwell Plateau. I Wrath of the Lich King har jeg været i Alpha Omega og BOON Control. Jeg har clearet alt fra 10 man naxx til Yogg-Saron i Ulduar 25 man. Nu er jeg dog kommet her på Bloodfeather for at spille sammen med mine RL-venner.
Hvorfor leavede du?Jeg blev træt af at raide konstant 6 timer hver dag/uge, og ville gerne spille noget mere med mine venner i WoW. Derfor har jeg valgt at rerolle her på Bloodfeather.
Raiding Experience:
PRE-TBC:
Pre-TBC:
Zul'Gurub: Cleared
Molten Core: Cleared
Blackwing Lair: Cleared
Ahn Qiraj, 20 & 40: Cleared and got C'thun to 2nd phase.
Naxxramas: 3 Wings cleared.
TBC:
Karazhan - Cleared
Gruul's Lair - Cleared
Magtheridon's Lair - Cleared
Serpentshrine Cavern -Cleared
Tempest keep: The eye - Cleared
Mount Hyjal - Cleared
Black Temple - Cleared
Sunwell Plateau: Experience on Kalec'gos.
WotLK:
Naxxramas 10 & 25 - Cleared
The Eye of Eternity 10 & 25 - Cleared
The Obsidian Sanctum 10 & 25 (3 drakes på 25 man)- Cleared
Ulduar 10 & 25 - 4 Bosser i 10 man & 8 bosser i 25 man cleared.
Hvorfor vil du joine Logic?Jeg har altid haft lyst til at joine et dansk guild, og det passer perfekt ind med, at jeg også vil raide med mine RL-venner. Jeg prøvede engang at joine Gorilla Warfare Inc, men der var desværre full på Druids.
Hvorfor skulle Logic recruite dig?Jeg mener selv, at jeg er en solid, ansvarlig, hyggelig og erfaren spiller, der altid møder op 100% klar til raids.
Er du klar til at wipe meget i de nye encounters?Ja, man kan ikke progresse uden at wipe
Kender du nogle i Logic?Ja, jeg kender Tonsor og Rypal in real life.
Har du nogle negative sider?Det mener jeg ikke, nej. Engang imellem kan jeg godt blive sur over at wipe over den samme ting igen og igen, hvis det er den samme person, der er skyld i det. Men det er ikke nogen biggie.
Kan du lytte og snakke på Ventrilo?Ja, jeg har en mikrofon i min bærbare, som jeg kan snakke via. Ellers kan jeg bare lytte med mine højtalere på min stationære.
Kender du de forskellige game-mechanics der er i spillet, og ved du meget om andre classes?Ja, jeg har spillet siden WoW udkom. Den eneste class jeg ikke har levellet til mindst level 60 er en Warlock og Death Knight, da jeg ikke synes, at de er sjove at spille.
Forklar din ugentlige aktivitet:Jeg spiller fodbold mandag, tirsdag & torsdag. Jeg kommer hjem 18:30, så det er intet problem. Jeg kan spille alle hverdage fra klokken 18:30-24:00. I weekenderne kan jeg spille så længe jeg vil.
Ekstra information/noget du vil fortælle os:Mit navn er Christian, jeg bor i en lille by kaldt Greve på Sjælland. Jeg spiller fodbold i min fritid, og nyder det. Jeg er afhænging af WoW, og raiding er det jeg har lavet mest af, og ville elske at kunne komme tilbage til raiding
Tak for jeres tid,
Christian Olesen // Bluebérry