Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Iflon - Undead mage

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Iflon




Antal indlæg : 1
Join date : 23/05/09

Iflon - Undead mage Empty
IndlægEmne: Iflon - Undead mage   Iflon - Undead mage EmptyLør Maj 23, 2009 1:53 am

Hedder Iflon ingame og er en level 10 undead mage:) Grunden til at jeg lige er gået igang med en mage skyldes at en af mine gode mates kopkop spiller herover i jeres guild. Spiller normalt selv på Kazzak alliance med min main som er en level 80 human warlock:) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Iflon
Har clearet alt i wotlk so far, vi ligger lige pt og roder med hardmodes i ulduar 25, hvilket der er masser af udfordring i:) IRL hedder jeg Kasper Seifert og er 19år. Er pt igang med at uddanne mig som slagter.

Hvis der er andet i gerne vil vide så bare fyr løs, ved ikke lige hvor meget jeg skal skrive når jeg kun søger ind som nonraider.

Mvh
Iflon
Tilbage til toppen Go down
KopKop




Antal indlæg : 5
Join date : 22/04/09

Iflon - Undead mage Empty
IndlægEmne: yeah! :)   Iflon - Undead mage EmptyLør Maj 23, 2009 1:56 am

Kan kun stå 100% inde for denne m8! Smile
Tilbage til toppen Go down
Phunjap
Admin
Phunjap


Antal indlæg : 232
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

Iflon - Undead mage Empty
IndlægEmne: Sv: Iflon - Undead mage   Iflon - Undead mage EmptyFre Jun 05, 2009 9:37 am

Jeg skal da love for at din warlock er godt gearet.. og lækker titel også ;D Whisper Lillefod ingame så finder vi ud af noget..!!
Tilbage til toppen Go down
https://logic.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Iflon - Undead mage Empty
IndlægEmne: Sv: Iflon - Undead mage   Iflon - Undead mage Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Iflon - Undead mage
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: