Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Ansøgning til Logic :)

Go down 
ForfatterBesked
Inkarner
Gæst




Ansøgning til Logic :) Empty
IndlægEmne: Ansøgning til Logic :)   Ansøgning til Logic :) EmptyOns Maj 27, 2009 10:10 am

Hej Logic

Mit navn er Thomas og jeg er 17 år, kunne godt tænke mig at joine Logic da jeg har to IRL mates i guildet som har inspireret mig til at lave en deathknight på serveren.

Jeg har en lvl 77 Priest på en anden server, spillede på den inden jeg startede herovre.

Min DeathKnight er desværre kun lvl 60 nu, men jeg arbejder hårdt på at få den op i lvl 80 Smile.

På raids kunne jeg godt tænke mig at smadre noget DPS af men hvis i mangler tanks kan jeg nok også godt klare den Smile.

Har ikke så meget raid experience i WotLK, men i TBC havde jeg alt på farm.

Vil lige skrive lidt om mig selv:

Som sagt før hedder jeg Thomas Byriel og er 17 år, jeg kommer fra en lille by der hedder Vamdrup som ligger 15 km fra Kolding, jeg er ved at uddanne mig som slagter sammen med Tarmdrengen og Tugol.

Håber på alt good luck for at komme ind i Logic

Over and Out Smile
Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning til Logic :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: