Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Jeg vil gerne ind som social member

Go down 
ForfatterBesked
Telmet
Gæst




Jeg vil gerne ind som social member Empty
IndlægEmne: Jeg vil gerne ind som social member   Jeg vil gerne ind som social member EmptyTors Okt 08, 2009 10:09 pm

jeg er en frost/frost DK som gerne vil søge ind som social member... mine forældre lader mig ikke være på mere end 1½ time hver dag så jeg har ikke tid til at raide alligevel. jeg vil gerne joine fordi at 3 af mine venner (Pandekage, Retihealer og Bladlus) er med i guilden og jeg vil sådan set bare gerne kunne være i samme guild som mine venner!

Håber at jeg kan blive optaget og jeg skal nok lade være med at tigge om at komme med i raids
Tilbage til toppen Go down
Telmet
Gæst




Jeg vil gerne ind som social member Empty
IndlægEmne: ups   Jeg vil gerne ind som social member EmptyFre Okt 16, 2009 12:30 am

undskyld for repost
Tilbage til toppen Go down
linah
Super Bruger



Antal indlæg : 66
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Nyborg

Jeg vil gerne ind som social member Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil gerne ind som social member   Jeg vil gerne ind som social member EmptyLør Okt 17, 2009 7:01 am

Fang linah/Atrix eller lillefod ingame..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg vil gerne ind som social member Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg vil gerne ind som social member   Jeg vil gerne ind som social member Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg vil gerne ind som social member
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg vil gerne ind som social member
» Jeg vil gerne ind som social member

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: