Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 ansøgning i Logic

Go down 
ForfatterBesked
trowar
Gæst




ansøgning i Logic Empty
IndlægEmne: ansøgning i Logic   ansøgning i Logic EmptyMan Okt 26, 2009 6:06 pm

Jeg er en 15 årig dreng som søger ansøgelse i Logic

Jeg leder efter en dansk guild som raider ulduar 10/25 og toc 10/25 men mest 10 mands siden jeg godt kan komme til at lagge lidt i 25 mands.

min main er Trowar, en lvl 80 Fury Warrior. Og min alt er en Frost Death knight (tank)

Jeg ønsker at Joine Logic da jeg har hørt at det er en fed guild, og jeg har også nogle irl venner i den. og også fordi jeg godt vil raide lidt mere seriøst.
Tilbage til toppen Go down
Palanicuzz




Antal indlæg : 31
Join date : 25/01/09

ansøgning i Logic Empty
IndlægEmne: Sv: ansøgning i Logic   ansøgning i Logic EmptyMan Okt 26, 2009 10:49 pm

Hey Trowar

Logic kører kun 25mands raid på DKP og er vores primære mål i guilden. Selvfølgelig kører vi også 10mands ToC osv, men når vi optager nye members er det på baggrund at de skal kører 25mands raid, så det er surt at hører at din computer ikke kan trække det..

Så er lidt problematisk angående din ansøgning hvis din maskine ikke kan kører 25mand raids ordenligt !
Tilbage til toppen Go down
 
ansøgning i Logic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: