Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU

ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Ansøgning til optagelse i guilden Logic

Go down 
ForfatterBesked
kamisei
Gæst

Ansøgning til optagelse i guilden Logic Empty
IndlægEmne: Ansøgning til optagelse i guilden Logic   Ansøgning til optagelse i guilden Logic EmptyFre Okt 30, 2009 8:59 pm

Hejsa! ( Jan Corfitsen hedder jeg)
Jeg skriver til jer ang. en ansøgning til optagelse i jeres guild. Lige nu er jeg godt nok en Alliance shaman på en PVE realm, men nye patches er kommet, og man kan nu skifte factions, og det var min plan. I jeres guild, har jeg 2 real life venner, Infectings (martin) og Zeroness (Christian) og de har fortalt mig om jeres guild, så på baggrund af dem, og hvad jeres guild laver, det er grunden til at jeg søger ind til jer.

Lidt om mig, min char. som jeg vil søge ind med, jeg er som sagt Shaman, Elemental main spec, off spec resto. gear mæssigt så er jeg nok i top 5 med jeres guild, hvis man kigger rent gear score via Wow-heroes, eller warcrafter. har 4 set bonus af tier lvl 245, og resto tier lvl 232 hele vejen. Som sagt, så er mit main spec, Elemental, men jeg kan også heale, og har healer igennem Toc 25, VOA 25 og Onyxia 25, så det kan jeg også. Maxed i Jewelcrafting, og enchanting, og har mange recipes til epic gems, mest focus har været recipes til casters, healers som dps, og tanks, men er ved at være med mele dps mæssigt også. I kan se min char på eller søge på wow heroes realm: Eonar, name: Kamisei

Har også 2 andre char. jeg bruger til at holde min shaman klar. det er en paladin med hrbing og mining, og en mage med enchanting og alchemy. så jeg er selvforsynende med, hvis man kan sige det sådan. Men de er bare alts, og vil ikke blive brugt til andet.

mit focus er på raiding, men jeg laver også en del pvp. Er ret seriøs med mit raiding, altid bedste enchants, gems, craftet gear, flask food buffs osv. etc., så det vil altid kunne forventes af mig. Er social, chatter også en del, laver sjov, og hjælper altid andre hvis jeg kan, er det at lave gems for dem, enchants, hjælper med rep. til visse factions, alla son´s of hodir.. hvad der nu kan gøres for at gøre os mere klar/bedre til raids.

I må gerne gå over på min realm, Eonar alliance og lave en char, og wisper in game, hvis i gerne vil se min char, og snakke nærmere.
navnet på min Shammy er Kamisei
mvh. og på forhånd tak Jan Corfitsen
corfitsenjan@hotmail.com eller snak med Infectings eller Christian.

ps. hvis i syntes det var noget ved, vil jeg gerne snakke race, hvis/når jeg skifter over.
Tilbage til toppen Go down
Phunjap
Admin
Phunjap

Antal indlæg : 232
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

IndlægEmne: Sv: Ansøgning til optagelse i guilden Logic   Ansøgning til optagelse i guilden Logic EmptySøn Nov 01, 2009 12:58 am

Jeg kan li hvad jeg læser Wink jeg er ret sikker på at vi kan finde en plads til dig!!
https://logic.danskforum.net
Kamisei
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ansøgning til optagelse i guilden Logic   Ansøgning til optagelse i guilden Logic EmptyMan Nov 02, 2009 11:11 pm

Hejsa, det lyder godt. Jeg vil lige vende tilbage så snart jeg ved nærmere besked. Det har med min nuværende guild at gøre, jeg har signet op til nogle raids, og ikke sikkert at de kan nå at finde afløser, så dem ville jeg lige få afviklet. Også det at jeg lige skal have fundet ud af hvilke gems jeg skal have cuttet på forhånd, så de selv kan nå at spare tokens op til disse recipes.

Ang. race, der ville mit umiddelbare valg være Troll, pga. racial speed buff og health generation. jeg var som sagt rDPS caster Elemental shaman. Grunden til at jeg spørger er, at Alliance er ret simpelt, der er kun 1 valg mulighed, hvis I havde et andet forslag, so må i meget gerne skrive det og hvorfor dette valg.

mvh. og på forhånd tak

Jan Corfitsen
Kamisei
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ansøgning til optagelse i guilden Logic   Ansøgning til optagelse i guilden Logic EmptyMan Nov 09, 2009 8:22 pm

Hejsa igen! Jan her.. Jeg har 1 raid tilbage, og det er imorgen Tirsdag 10/11-09

Og så vil jeg flytte over til jeres realm.

mvh. Jan Corfitsen
Phunjap
Admin
Phunjap

Antal indlæg : 232
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

IndlægEmne: Sv: Ansøgning til optagelse i guilden Logic   Ansøgning til optagelse i guilden Logic EmptyMan Nov 09, 2009 10:01 pm

Vi står klar med åbne arme Wink

ps. skulle du kende en tank eller healer der ville være frisk på at transfer med så hold endelig ikke tilbage ;D
https://logic.danskforum.net
Kamisei
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ansøgning til optagelse i guilden Logic   Ansøgning til optagelse i guilden Logic EmptyMan Nov 16, 2009 12:49 am

Hejsa igen! Det har taget nogle dage at få lavet dem til Horde, og lige nu kl. 22:47 søndag aften er de ved at flytte realm... der står at det umiddelbart vil tage 1 time....

Og så vil jeg kunne logge på realmen Bloodfeather

ses online

Jan C. =)
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ansøgning til optagelse i guilden Logic   Ansøgning til optagelse i guilden Logic Empty

Ansøgning til optagelse i guilden Logic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» optagelse i guilden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: