Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 ansøgning til jers Guild.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Rexxa




Antal indlæg : 3
Join date : 12/01/10

ansøgning til jers Guild. Empty
IndlægEmne: ansøgning til jers Guild.   ansøgning til jers Guild. EmptyOns Jan 13, 2010 1:20 am

Hej mit navn er Jonas Jørgensen

jeg er 19 år Dreng som ansøger til jers Guild

Jeg ansøger til jeres guild for at raide, har ikke været med i en seriøst raiden guild har har været on and of member hos en guild på sunstrider.

Har en 80 Pala som er fuld tier 9, main spec er dps, off spec Healer, ikke med det beste gear det prøver jeg at lave om på.

har en ven som er med i jeres guild som jeg osse arbejder med "Kopkop"

Min pala Talnivarr hvor jeg har være i en masse HC for at få beder gear, både til DPS og healer.

Som dps har jeg været i nexxus 25, Os 25 og en enkel gang ulduar 10.

Er villig til at skifte til healer vis i ikke har brug for Pala dps, det er ikke noget problem ud over gearet.

her er lidt om min char: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Talnivarr&n=Rizey

Håber at høre fra jer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Phunjap
Admin
Phunjap


Antal indlæg : 232
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

ansøgning til jers Guild. Empty
IndlægEmne: Sv: ansøgning til jers Guild.   ansøgning til jers Guild. EmptySøn Jan 17, 2010 11:22 am

Hej mester..

Så du kender Kopkop?? Ham den stive støderkonge der kommer på vt aften efter aften totalt blæst, af for meget modigvand ;D

Nå, men har kigget på dit gear og må desværre afvise din apply som raider.. dit gear er simpelthen ikke godt nok til det content vi raider..

Jeg har taget udgangspunkt i WoW-Heroes.com og den fortæller at dit gear kan klare sig i Ulduar 25, og det er længe siden vi stoppede der ( GRRRRRR )

Dog er der stadig meget man kan hente fra de nye hc's, det kan lade sig gøre at geare sig op til icc10 uden at raide..

Men som Social skal du være velkommen, så har koppen da nogen at snakke med Wink
Tilbage til toppen Go down
https://logic.danskforum.net
Rexxa




Antal indlæg : 3
Join date : 12/01/10

ansøgning til jers Guild. Empty
IndlægEmne: Sv: ansøgning til jers Guild.   ansøgning til jers Guild. EmptyFre Jan 22, 2010 12:29 am

Jamen det lyder godt..
vil lige se hvornår jeg kan komme til at flytte:D
Tilbage til toppen Go down
Rexxa




Antal indlæg : 3
Join date : 12/01/10

ansøgning til jers Guild. Empty
IndlægEmne: Sv: ansøgning til jers Guild.   ansøgning til jers Guild. EmptyMan Jan 25, 2010 3:27 am

Så har jeg fået flytte min pala..
Jeg hedder Rizey
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ansøgning til jers Guild. Empty
IndlægEmne: Sv: ansøgning til jers Guild.   ansøgning til jers Guild. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
ansøgning til jers Guild.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: