Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Resto Shaman Apply

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zobzob
Gæst




Resto Shaman Apply Empty
IndlægEmne: Resto Shaman Apply   Resto Shaman Apply EmptyOns Jan 20, 2010 3:54 am

Ingame:

Navn: Zobzob
Class: Shaman
Spec: Resto

Erfaring Vanilla: I Vanilla kendte de fleste mig som Oldblood.. lvl 60 Tauren Male Warrior.. Tankede røven i laser for GWI gennme ZG, MC, BWL og lidt af AQ.. og kunne aldrig få for mange våben! også var alt unfair..

Erfaring TBC: I TBC spillede jeg på Lethklorius.. stadig i GWI.. indtil den så gik i opløsning.. så fik jeg noget andet at lave.. PVP`ede en del.. over 2k rating i season 3.. også raidede jeg meget i Going Nowhere.. Clearede alt content i TBC undtagen Sunwell.. Downede kun de 3 første derinde.. og til slut i TBC.. Gik Going Nowhere i opløsning.. og jeg flyttede server til Eonar..

Erfaring WOTLK: I Wotlk spillede jeg på Lethklorius Smile dog Human male Paladin.. kom ind i en super god PVE guild ved navn Behemoth og clearede hurtigt det første content med det samme.. PVP`ede lidt for sjov med Jackofshadow (Gammel Warlock fra GWI) som var rerolled Death Knight inde på Eonar.. Efter et stykke tid med intet content og bedste PVE gear blev det kedeligt og jeg stoppede et par måneder.. så kom jeg tilbage og joinede en ny guild på Eonar ved navn Storm.. Clearede det nye content og besluttede mig for Eonar ikke var stedet Smile så.. tilbage til Bloodfeather.. Og nu har jeg besluttet at mig og min IRL ven Lasse (Drakorin) ville apply til min gamle guild sammen Smile

Min nuværne guild er Dàrksun.. dog kun som Social.. men det kun fordi leaderen af Dàrksun er gammel mate Smile

Mit Gear er for det meste PVP gear.. dog okay Smile

Offgame:

Navn: Per Norby Søjnæs
Alder: 19 snart 20 O.o..
Område i lille Danmark: BÅRSE!!! ÅÅÅÅÅ LÅ LÅ LÅ!!! BÅÅRSEEEEEEE!!!!!1111oneone


Håber at høre fra jer snart... Peace Out!!
Tilbage til toppen Go down
Phunjap
Admin
Phunjap


Antal indlæg : 232
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

Resto Shaman Apply Empty
IndlægEmne: Sv: Resto Shaman Apply   Resto Shaman Apply EmptyTors Jan 21, 2010 6:53 pm

der er vel ikke noget at gøre ved det Wink fang Lillefod eller cedde ingame
Tilbage til toppen Go down
https://logic.danskforum.net
klyppe




Antal indlæg : 24
Join date : 21/01/09

Resto Shaman Apply Empty
IndlægEmne: Sv: Resto Shaman Apply   Resto Shaman Apply EmptyMan Feb 01, 2010 3:05 pm

OMG ! OLDBLOOOODDD !
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Resto Shaman Apply Empty
IndlægEmne: Sv: Resto Shaman Apply   Resto Shaman Apply Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Resto Shaman Apply
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Apply Death Knight /Tank/Dps/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: