Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Ansøgning om at joine Logic guild

Go down 
ForfatterBesked
Celinah
Gæst




Ansøgning om at joine Logic guild Empty
IndlægEmne: Ansøgning om at joine Logic guild   Ansøgning om at joine Logic guild EmptyOns Jan 20, 2010 10:12 pm

Hey Lillefod og resten af Logic guild.

Jeg ser i søger en tank, derfor dropper jeg lige en ansøgning Smile

DK tank Celinah:


Jeg er 27 og har spillet world of warcraft siden det udkom, raidede alt pre tbc og gik som raid leader hele til 4 horsemen i old naxx 40 man content. Spillede dog ikke meget under tbc da jeg blev far og havde meget at se til irl. men nu hvor wow er forandret og no life gaming ikke længere er required for at følge med som raider er jeg tilbage, og nyder at spille et stadig meget velfungerende spil Arrow

Mit avg item lvl er 236, har raid exprience for naxx ofc, ulduar 10/25 toc 10/25 icc 10 første wing, ale instances som tank. Er Jc og Ench så har selvfølgelig de bedste enchants og gems på mit gear. 35 k hp unbuffed - lidt low, i know - men jeg stacker parry atm da der er en -20% dodge debuff for alle i icc.. mit gæt er at det er blizzards måde at prøve at nedbrige antallet af deathknigts på. Evil or Very Mad

I raider ons tors og søndag, de dage vil jeg være klar 19-23 fuldr forberedt, ang resten af dagene i uge vil jeg være cassual da jeg har en datter der også skal passes.

Håbr at høre fra jer.
Celinah
Tilbage til toppen Go down
Celinah
Gæst




Ansøgning om at joine Logic guild Empty
IndlægEmne: nye gems   Ansøgning om at joine Logic guild EmptyOns Jan 20, 2010 11:21 pm

Har gemmet lidt om - 37.791 hp ub
Tilbage til toppen Go down
Phunjap
Admin
Phunjap


Antal indlæg : 232
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

Ansøgning om at joine Logic guild Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning om at joine Logic guild   Ansøgning om at joine Logic guild EmptyTors Jan 21, 2010 6:52 pm

Fang mig ingame på Lillefod så finder vi ud af noget Wink
Tilbage til toppen Go down
https://logic.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ansøgning om at joine Logic guild Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning om at joine Logic guild   Ansøgning om at joine Logic guild Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning om at joine Logic guild
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: