Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 DK dps ansøgning

Go down 
ForfatterBesked
Distúrbe
Gæst




DK dps ansøgning Empty
IndlægEmne: DK dps ansøgning   DK dps ansøgning EmptyLør Jan 23, 2010 4:05 pm

Ingame info:

Navn:Distúrbed
Spec: Unholy (17/0/54),
Class: Death Knight

Experience i Vanillawow: Ikke noget :S desværre har altid haft lysten til at prøve et 40-mands raid af...men kom aldrig rigtig over lvl 50 dengang Sad

Experience i TBC: i TBC fik jeg lvl'ed en Huntard som jeg raidede en del med, nåede dog kun: Kara, ZA, Gruul, Magtheridon og 3 bosser i SSC
Jeg spillede på Al'akir i en guild der hed Cursed som gik i opløsning...Jeg har så senere flyttet min hunter over på eonar som alliance og den hedder Illumix.

Experience i WoTLK: masser :p kom meget tidligt igang: VoA 10 og 25 (selvfølgelig), naxx 10 og 25, OS 10 og 25, EoE 10 og 25, ulduar 10 full clear og clear op til thorim i 25 (nakkede dog vezax)...nåede ikke meget hardmode men fik yogg 1 light i en guild: Meltdown på Laughning skull (som også var det realm hvor jeg startede), ToC 10 og 25, og 2/5 ToGC 10...ICC ikke noget...endnu Razz

Guild historie: Jeg spillede i en guild der hed Cursed på Al'akir med min hunter som gik i opløsning. I WoTLK spillede jeg til at starte med i en guild der hed Suit Up på Laughing skull, hvorefter jeg kom ind i en guild der hedder Meltdown...Efter Meltdown flyttede jeg server over til Twisting Nether og spillede i en guild der hedder Bushido...(jeg har raided noget i alle guilds)...så kom jeg til Bloodfeather hvor jeg spiller sammen med mine venner.

Venner i guilden: Jeg kender 2 gutter i guilden som hedder: Zobzob(per) han er shammy og Drakonis(Lasse) som er warr.

andet info: jeg har ventrilo :p og er fuldt i stand til at tage tingene seriøst når det er nødvendigt...jeg ville gerne sige jeg kan alle tacs til raids, men jeg er lidt bagefter på ICC...men jeg er hurtig og lærenem så det kan jeg skam hurtigt fixe.
IRL:
Navn: Mads Hansen Very Happy
Alder: 17 snart 18
Hvor jeg bor: Snekkersten Very Happy

Det jeg leder efter og håber at finde Razz : jeg leder efter en guild hvor jeg kan være sammen med mine andre venner have en sjov chat og raide lidt i ny næ...jeg er ikke til det hardcore halløj længere da jeg er nødt til at fokusere på gymnasiet...men i er meget velkomne til at hive mig ind i et raid hvis i mangler nogle og jeg er online Smile

Håber på snart at få svar Smile
Venlig hilsen Mads
Tilbage til toppen Go down
Talentsp
Gæst




DK dps ansøgning Empty
IndlægEmne: holy shit   DK dps ansøgning EmptyTirs Jan 26, 2010 12:40 am

Han virker fandme god. Ud over det sædvanlige vil jeg sige. Kender ham ikke, men har skills i at spotte talent - og ham der... Kaching!
//Talentspotteren
Tilbage til toppen Go down
Drakorin




Antal indlæg : 1
Join date : 22/01/10

DK dps ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: DK dps ansøgning   DK dps ansøgning EmptyTirs Jan 26, 2010 12:43 am

Mads er en nice guy og en god spiller, (han pwner mig ihvert fald mig i dps lige nu hehe)
så ku det os være fedt at få ham ind, hvor godtfolk er kommer godtfolk til Razz
Mads det er Drakorin ik Drakonis!
Tilbage til toppen Go down
Distúrbe
Gæst




DK dps ansøgning Empty
IndlægEmne: lasses navn   DK dps ansøgning EmptyTirs Jan 26, 2010 1:00 am

UNDSKYLD Lasse...sooo sorry Sad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





DK dps ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: DK dps ansøgning   DK dps ansøgning Empty

Tilbage til toppen Go down
 
DK dps ansøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: