Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU

ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning

Ansøgning til logic erfaren spiller

Go down 
ForfatterBesked
turboflu
Gæst

Ansøgning til logic erfaren spiller Empty
IndlægEmne: Ansøgning til logic erfaren spiller   Ansøgning til logic erfaren spiller EmptyTirs Jan 26, 2010 9:27 pm

Hey logic, jeg har spillet wow i 3år nu og er en erfaren spiller. Efterhånden har jeg 3 lvl 80 der er well geared. Jeg har savnet en dansk guild, hvor det ikke kun er spilleren ingame men også manden bag ham..(': jeg har være i danes i et stykke tid hvor jeg har været RL men da der var mange små børn der ikke kunne høre efter valgte jeg at leave. Og jeg ved at i raider seriøst og det er det jeg søger..(':

Jeg har en 80 Belf pala tank/healer Xraves

80 shaman DPS Zeroxi

80 mage DPS.. Nuaris

Håber det er noget i vil kunne bruge..(': Hilsen Xraves

Email Turbobukser@hotmail.com
Tilbage til toppen Go down
Celinah
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ansøgning til logic erfaren spiller   Ansøgning til logic erfaren spiller EmptyTirs Jan 26, 2010 11:55 pm

Har kun været i danes i 1 mdr, men har ikke spillet med dig, og slet ikke som raid leader. så det må ad være lidt tid siden?
Palanicuzz

Antal indlæg : 31

IndlægEmne: Hey Turbo   Ansøgning til logic erfaren spiller EmptyOns Jan 27, 2010 1:24 pm

Tak for din ansøgning Smile

Efter at havet set dine chars igennem må jeg konstatere at dit gear ikke opnår vores kvote idet vi raider primært ICC25/10 og stadig lidt ToC25.

Vores krav til gear, for at man kan følge med resten af guildet er gear tilsvarende T9 dvs: alt gear fra triump emblems (heroic dungeon farming) som er itemlvl 232-245 og evt de 3 nye icc5mands heroics som også er itemlvl 232 Smile
Men du skal være velkommen til at ansøge igen når du har fået bedre gear Smile

MVH Palanicuzz
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ansøgning til logic erfaren spiller   Ansøgning til logic erfaren spiller Empty

Ansøgning til logic erfaren spiller
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: