Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Hunter søger raiding

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kamse
Gæst




Hunter søger raiding Empty
IndlægEmne: Hunter søger raiding   Hunter søger raiding EmptyOns Jan 27, 2010 9:52 pm

Hey

Jeg vil gerne apply til guilden, da jeg savner muligheden for lidt ordentlig raiding. Jeg er 24 år og studerer på KU og regner med godt med fritid det næste halve år, så lidt raiding ville ikke være dårligt. Jeg har spillet siden classic og startede raiding i MC og raidede videre på BF med Rush op igennem BWL/AQ40/Naxx. Jeg flyttede herefter til Silvermoon med nogle af de andre, der også lige har applyet og vi raidede herefter alle outland instancerne, incl sunwell, og fortsatte lidt efter wotlk, hvor jeg stoppede wow. Jeg begyndte først med de andre igen efter nytår og har derfor ikke helt styr på de nye instances, men det kan hurtigt sættes på plads =). Derudover har jeg raidet med hunter, mage, warrior, priest, shaman og lock før.

Armory (4846 gs):

Det er ikke imponerende, indrømmet, men vi er som sagt først lige startet igen for et par uger siden.

Håber der er plads og at i kan bruge mig og de andre til raiding. =)
Tilbage til toppen Go down
Kamse
Gæst




Hunter søger raiding Empty
IndlægEmne: Sv: Hunter søger raiding   Hunter søger raiding EmptyOns Jan 27, 2010 9:57 pm



hm linkfix
Tilbage til toppen Go down
zoa




Antal indlæg : 4
Join date : 27/01/10
Age : 41
Geografisk sted : Roskilde

Hunter søger raiding Empty
IndlægEmne: Sv: Hunter søger raiding   Hunter søger raiding EmptyLør Jan 30, 2010 12:03 am

Ham her en en god dreng,altid frisk og skilled player - godt forberet, og altid online.. Cool så hvis vi mangler raiders er Kamse et godt bud Smile

Håber vi ses in guild m8
Tilbage til toppen Go down
Phunjap
Admin
Phunjap


Antal indlæg : 232
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

Hunter søger raiding Empty
IndlægEmne: Sv: Hunter søger raiding   Hunter søger raiding EmptySøn Jan 31, 2010 11:26 am

Fang mig ingame så kigger vi på det ^^
Tilbage til toppen Go down
https://logic.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Hunter søger raiding Empty
IndlægEmne: Sv: Hunter søger raiding   Hunter søger raiding Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hunter søger raiding
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: