Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 ele shammy/Healer/Enc Zeroxi

Go down 
ForfatterBesked
turboflu
Gæst




ele shammy/Healer/Enc Zeroxi Empty
IndlægEmne: ele shammy/Healer/Enc Zeroxi   ele shammy/Healer/Enc Zeroxi EmptyTors Feb 11, 2010 10:30 pm

Hej Logic.(: Jeg er en Orc shaman som har spillet min class i 3½ år nu så jeg har styr på min class.. Jeg er 16½ år gammel jeg bor i Jylland tæt ved Randers.. Jeg går i skole så har massere tid til at spille og game en masse computer..=) Jeg har været Nerf et godt stykke tid og vi har clearet hele ICC 25 og alle de andre raid instance. Men jeg var lidt træt af at der ikke var noget Socialt indblandt såé derfor vil jeg gerne joine logic hvor jeg kan seriøst raid og have det sjovt.(:
Lidt om min shaman/pala/mage

Jeg har min Shaman Zeroxi som har 5.2G Som elemental [main specc] Og så har jeg 5k GS som Enc og 5.1GS som healer så jeg kan være lige hvad i vil men hvis jeg har muligehed for det vil jeg gerne være ele/healer.

Paladin Xraves Som er bare til at pvp lidt på.

Og Nuaris som er stock i lvl 213 lvl item gear fra ulduar og den gang..(:

Nå jeg håber i kan bruge mig påforhånd tak..(': <3
Tilbage til toppen Go down
turboflu
Gæst




ele shammy/Healer/Enc Zeroxi Empty
IndlægEmne: stave fejl..   ele shammy/Healer/Enc Zeroxi EmptyFre Feb 12, 2010 2:59 pm

Hej jeg skrev i ansøgningen at Nerf havde cleared hele ICC25 Men kun 8/12..

Hilsen Zeroxi
Tilbage til toppen Go down
 
ele shammy/Healer/Enc Zeroxi
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: