Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Ansøgning til Logic

Go down 
ForfatterBesked
Wudisha
Gæst




Ansøgning til Logic Empty
IndlægEmne: Ansøgning til Logic   Ansøgning til Logic EmptyTors Mar 11, 2010 7:27 pm

Navn: Marcos Lohn
Alder: 24år
Nationalitet: Brasilien/Danmark

Jeg med jer alle sammen i Logic.

Jeg er en ung mand som der elsker at spille wow, hehe. Forstås med at jeg er utrolig aktiv og har spillet wow siden beta'en kom ud. Har haft op og ned tur i spillet i alle disse år så det er en del af det. til hverdag bor jeg i kokkedal og har for et par mdr. uddannet mig som salgsassistent inde hos Fona. Venter dermed at få et andet arbejde her når finanskrisen er overstået.


Jeg søger ind med min shaman Wudisha her kan i se den


Jeg har haft ca, 6 mdrs. pause fra wow og netop til kommet tilbage, og min shammy her var min alt intil nu har 6 -7 acc hvor jeg har spillet på og har haft min glæde med dem, og desværre er dem som har været de vigtigste for mig blevet hacket og nogen havde slettet mine karakters, men hvis i har spørgsmål og det er i velkommen til at /w mig..

Min erfaringer er ikke på den shaman her men healer i det helle taget er jeg en dygtig af den slags. Har haft mange priest og en enkel shammy, folkene har været utrolig glad for mig.
Jeg kender Toc 10-25 man ind og ud.. naxx 10 og 25,, uldaman 10 og 25, eoe 10 og 25 og voa 10 og 25..

Jeg vil gerne søge ind hos jer LOGIC da jeg gerne vil have tid til en danske guild hvor ellers kun har været internationale. Dermed også vise at jeg en professionel wow spiller og vise jer hvad jeg kan og dermed også lære noget nyt fra jer allesammen. Jeg mener selv at jeg er en logisk tænkene spiller og ved hvad jeg har med at gøre.

Håber at min ansøgning har vagt jeres interesse.
så ses vi bare indgame WUDISHA
Tilbage til toppen Go down
Wudisha
Gæst




Ansøgning til Logic Empty
IndlægEmne: sådan   Ansøgning til Logic EmptyTors Mar 11, 2010 7:29 pm

Tilbage til toppen Go down
Wudisha
Gæst




Ansøgning til Logic Empty
IndlægEmne: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodfeather&cn=Wudisha   Ansøgning til Logic EmptyTors Mar 11, 2010 8:23 pm

her er armory
Tilbage til toppen Go down
Phunjap
Admin
Phunjap


Antal indlæg : 232
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

Ansøgning til Logic Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til Logic   Ansøgning til Logic EmptySøn Mar 14, 2010 3:29 pm

Undskyld den sene reply..

Først og fremmest skal der deles points ud for en udemærket apply Wink Men jeg må desværre afvise din apply da dit gear ikke er på niveau med det content vi raider!

Jeg ønsker dig helt og lykke med at finde en guild Wink


-Lillefod
Tilbage til toppen Go down
https://logic.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Ansøgning til Logic Empty
IndlægEmne: Sv: Ansøgning til Logic   Ansøgning til Logic Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning til Logic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: