Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Ansøgning til guilden Logic

Go down 
ForfatterBesked
Smertema
Gæst




Ansøgning til guilden Logic Empty
IndlægEmne: Ansøgning til guilden Logic   Ansøgning til guilden Logic EmptyFre Maj 15, 2009 2:36 pm

Navn: Daniel

Alder: 22år

Sted: Nordsjælland


Character:

Navn: Smertemanden

Class: Warlock

Spec: 3/14/54

Professions:

enchanting/tailoring




Hurtigt om mig selv

Jeg bor i Hillerød med min kæreste, arbejder fuldtid 7-15 alle hverdage undtagen tirsdag. Til sommer starter jeg i skole på multimediedesigner uddannelsen. Så som det ser ud nu og som det kommer til at se ud, kan jeg være med på raids de fleste aftener.


Wow xp:

Jeg har gamet siden BC og har spillet de fleste classes før jeg startede min warlock smertemanden på denne server fordi mange af mine Irl venner spiller her. Min erfaring med Wotlk raids begrænser sig til naxx 10/25 og OS 10/25. Men skal nok komme efter det.


Grunden til jeg netop vil søge ind i guilden er fordi jeg vil gerne være i en dansk progress guild der raider det meste. der er seriøse og har det sjovt samtidigt. Det var en af mine venner der forslog guilden, han har været med i guilden under navnet Rasino


Hvis jeg mangler at tilføje noget så /w min ingame char.
Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning til guilden Logic
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: