Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Druid Feral DPS / Healer

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Wemax7
Gæst




Druid Feral DPS / Healer Empty
IndlægEmne: Druid Feral DPS / Healer   Druid Feral DPS / Healer EmptySøn Maj 17, 2009 11:17 pm

Navn : Lasse.

Alder : 15.

By : Greve.

Character : Wemax, 72.
Class : Druid.
Spec : har dualspec som er Feral DPS / Healing lige pt.

Professions : LW 375 og Skinning 375.

Server : Bloodfeather.


Lidt om mig : Jeg er 15 år bor på Sjælland nærmere betegnet Greve. Jeg kender 2-3 stykker i guildet. Fritiden bruger jeg på vennerne, fodbolden og WoW. Træner 3 gange om ugen og en kamp i weekenden. ( Fodbold )

WoW historie : Startede en shaman 3 år siden, som jeg stoppede med at spille på. Startede en paladin som raidede tier 4-5-6 i TBC, som jeg senere hen også stoppede med at spille på da jeg spillede for meget fodbold på daværende tidspunkt. Startede en warrior senere hen som jeg stadig har, og har også en lvl 80 Death Knight Razz ( warrior 72 ) Nu har jeg så en 72 Druid som jeg elsker at spille Very Happy Som skal i 80 hurtigt som muligt Smile.

Raid erfaring :
Vanilla wow - ingen.
TBC - tier 4-5-6.
WOTLK - Naxx 10/25 man OS 10/25 2 drager oppe også EoE 10/25 Ulduar 25 - 3 bosser nede på heroic har ikke raidet meget med min DK Ulduar 10 - 7 bosser nede tror jeg .


Hvad jeg har at tilbyde : Er aktiv og flink. Har meget erfaring med raids og spillet. Giver gerne en hånd hvis det er nødvændigt. Elsker at raide så jeg er meget fokuseret.

Hvad jeg forventer : At folk ikke slacker i raids . At folk er flinke , og hjælpsomme Smile

Mit gear : På min druid er jeg jo ikke lvl 80 . Men min DK har fuld epic. Smile Navnet er : Wemax, til armory. Smile


Ekstra ting at tilføje : Er ikke i lvl 80 endnu, men der kommer ikke til at gå særlig lang tid. Glæder mig til at se jer ! Smile

Wemax.
Tilbage til toppen Go down
Tonsor

Tonsor


Antal indlæg : 56
Join date : 03/01/09
Age : 30

Druid Feral DPS / Healer Empty
IndlægEmne: Sv: Druid Feral DPS / Healer   Druid Feral DPS / Healer EmptySøn Maj 17, 2009 11:25 pm

/Signed

super gamer og en god ven. ind med dyret Wink
Tilbage til toppen Go down
Rypal
Gæst




Druid Feral DPS / Healer Empty
IndlægEmne: Sv: Druid Feral DPS / Healer   Druid Feral DPS / Healer EmptyMan Maj 18, 2009 9:54 pm

Han er en skide flink person, som jeg også vil tillade mig at sige har skills (ihvertfald som DK :p) Exclamation Jeg VOTER for ham her sunny cheers sunny (da han også er en af mine irl venner) I love you
Tilbage til toppen Go down
linah
Super Bruger



Antal indlæg : 66
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Nyborg

Druid Feral DPS / Healer Empty
IndlægEmne: Sv: Druid Feral DPS / Healer   Druid Feral DPS / Healer EmptyOns Maj 20, 2009 11:23 am

God kendt.. /w lillefod eller Atrix/linah/lihenna ingame
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Druid Feral DPS / Healer Empty
IndlægEmne: Sv: Druid Feral DPS / Healer   Druid Feral DPS / Healer Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Druid Feral DPS / Healer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Feral druid
» ele shammy/Healer/Enc Zeroxi

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: