Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 Restoration Druid - ansøgning

Go down 
ForfatterBesked
Zeronion




Antal indlæg : 1
Join date : 30/07/09

Restoration Druid - ansøgning Empty
IndlægEmne: Restoration Druid - ansøgning   Restoration Druid - ansøgning EmptyTors Jul 30, 2009 7:45 pm

Hej. Jeg er en 15 årig dreng fra sydjylland. Jeg bruger meget af min fritid på computer, men tro ikke det kun er wow Wink Selvfølgelig bruger jeg også en del tid sammen med mine venner.

Jeg hørte om guildet gennem en ven der gik ud af det guild jeg var med i. Men min alt bliver foreløbig stadig i den guild.
Main main er en restoration druid som kan heale alt op til og med Ulduar25. Desuden bringer jeg en masse god stemning ind i guildet og hvis i har VT vil jeg også sidde meget der på når jeg spiller.

Jeg søger ikke et hardcore guild, men noget midt i mellem det. Hvilket jeg har hørt at i er.. Jeg er også blevet meget træt af pugs så vil også me for at lave nogle flere guild runs, fx VoA.

Håber i mangler en god restoration druid, både på det sociale plan og på gaming planet Wink
Tilbage til toppen Go down
 
Restoration Druid - ansøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Feral druid
» Druid Feral DPS / Healer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: