Logic-Guild
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Logic-Guild

A forum for Logic guild @ Bloodfeather EU
 
ForumforsideGalleriNyeste billederTilmeldLog ind
c",)
Logic Raider ikke længere i WotLK, men hvem ved hvad fremtiden bringer? Folk har det med at finde sammen igen.. og igen.. og igen.. og igen.. Wink
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning

 

 INVITED! Undead Death Knight ansøgning :)

Go down 
ForfatterBesked
Notath'
Gæst




INVITED! Undead Death Knight ansøgning :) Empty
IndlægEmne: INVITED! Undead Death Knight ansøgning :)   INVITED! Undead Death Knight ansøgning :) EmptyFre Mar 20, 2009 6:47 pm

Navn: Jannik
Alder: 19
Sted: Vejen


Character
Navn: Notath
Class: Deathknight
Spec: 58/0/13


- Current Professions -
Profession #1: Mining 450
Profession #2: Blacksmithing 1




Server: Bloodfeather

Lidt om mig selv!
Nogle af jer kender mig en smule i forvejen, Fra wow Original - igennem BC og en smule i Wrath. Ved Dal burde kunne huske mig Smile
Jeg arbejder for Knud Danielsen A/S, hvor jeg har nogle lidt skæve arbejds tider men dog kan jeg raide en del alligevel. jeg er 19 år. spiller musik o.s.v


Min wow historie!
Jeg startede allerede da WoW kun var ude som en beta test version.
Dengang spillede jeg på en Gnome Warlock op til lvl 53 før jeg droppede det for en tid, men allerede der var jeg bidt af det.

Efter et stykke tid Lavede jeg min Druide Inaford som jeg lvlede til omkring 52 på gangske kort tid og ville derfor prøve noget andet.
et par gutter og jeg besluttede os for at lave et par warriors og en mage. (Miphisto) vi kom hurtigt i 60 og jeg begyndte at raide en smule ZG og AQ.
Da det var svært at komme ind i et godt guild dengang raidede jeg for en rl mate . på Splendil i GWI - en smule Molten Core og BWL så vidt jeg husker.

Det skal siges at min warrior var min main char igennem 2½ 3 år ca. I bc raidede jeg men en del guilds eftersom at der var mange guilds der disbandede o.s.v jeg raidede blandt andet med Per aspera ad astra fra de blev lavet og til de disbandede igen, så røg jeg over til Nemesis og Beerbloke og raidede en smule der.

Efter en lille pause kom jeg ind i Going Nowhere og overtog Hannibalgaca's warrior mere eller mindre da jeg savndede at raide med et parstykker der var i Going nowhere. Raidede med Dal og Klyppe blandt andet. Lostkid o.s.v



Raid exp
Pre-TBC: ubrs, mc, bwl.
TBC: Gruul - Magtheridon - TK - Hyjal - BT.
WotLK: Alt undtaget Malygos .

Hvad har jeg, at tilbyde.
En god og stabil dps. normal heroic group altid over 2.4k
-Rekord er afaik 5.6k
100% Fokus under raids dør aldrig.
Følger med nye patch notes og andre ting MMO blandt andet.

Hvad jeg forventer
Mentalitet og vilje til altid, at ville gøre det hele lidt bedre.
En flok sindsyge danskere, godt humør og gode raids.


Mit gear
Mangler nogle små ting før at det er rimeligt,
men ikke totalt (;


Aner ikke hvad jeg skal tilføje, andet end jeg tror det kunne være super fedt, at raide med jer igen.
So long - Notath / Miphisto
Tilbage til toppen Go down
Notath`
Gæst




INVITED! Undead Death Knight ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: INVITED! Undead Death Knight ansøgning :)   INVITED! Undead Death Knight ansøgning :) EmptyFre Mar 20, 2009 6:48 pm

Mangler lige et armory link Smile
Tilbage til toppen Go down
Phunjap
Admin
Phunjap


Antal indlæg : 232
Join date : 19/08/08
Age : 45
Geografisk sted : Fyn - Nyborg

INVITED! Undead Death Knight ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: INVITED! Undead Death Knight ansøgning :)   INVITED! Undead Death Knight ansøgning :) EmptyFre Mar 20, 2009 10:21 pm

Velkommen til Wink
Tilbage til toppen Go down
https://logic.danskforum.net
Sponsoreret inhold





INVITED! Undead Death Knight ansøgning :) Empty
IndlægEmne: Sv: INVITED! Undead Death Knight ansøgning :)   INVITED! Undead Death Knight ansøgning :) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
INVITED! Undead Death Knight ansøgning :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Death knight Blood dps
» Death Knight - Vintex
» Apply Death Knight /Tank/Dps/
» Iflon - Undead mage

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Logic-Guild :: Offentlig Forum :: Ansøgninger til Logic-
Gå til: